Oldalak

2011. május 18., szerda

Virágárus baba

Ez a baba az Index Babavarró fórum közös varrás játékának áprilisi témája. Szánom is, bánom is, de jól elkéstem vele. Ez most így alakult, de végre elkészültem vele és mutathatom.

Nem keveset kínlódtam, mire megvarrtam. Nem mintha nehéz darab lenne. Csak valahogy készítés közben jöttem rá, hogy ez fajta baba nekem nem is annyira tetszik. Valahogy túl lapos. A fejét túl kicsinek találtam, csináltam nagyobbat de az sem volt túlzottan testhezálló neki. Végül az eredeti méretű fejet hagytam meg, és jó sok hajat kapott, így valamennyire elfogadható méretűvé vált a feje. Mire kész lettem, már meg is szerettem. Csak hát ez nem egy rövid folyamat volt. 


A baba különlegessége, hogy a testét és a lábát saját festésű anyagból készítettem. A test vérehulló fecskefűvel festett, a láb pedig az első hagymahájas festés egy darabkája. A ruhán a csipke szintén saját festésű. A virág közepén egy a ruha anyagával behúzott gomb díszeleg. A baba haja ugyanaz a típusú kid mohair és műszál keverék fonal, amit a waldorf féle babák hajának készítéséhez is használok. 

Aki kíváncsi a többiek babájára is, az megnézheti a közös varrás babáiról készült képeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése