Oldalak

2011. május 4., szerda

Babaruha

Varrtam egy babaruhát. Tudom, másoknak lehet, hogy ez nem nagy szó. Pedig az. Rettentő sok félkész babaruha hever itt-ott körülöttem. Hol egy félkész nadrág, hol egy ruhaalj, hol pedig egy ruhaujj bukkan fel innen onnan. Sőt, a minap egy majdnemkész kabátkát is találtam amit már-már el is felejtettem. Ma végre sikerült egyet befejeznem, amivel többé kevésbé meg is vagyok elégedve. A külső része egészen tetszik, a belsejéről meg inkább nem mesélek. Legközelebbre az is jobb lesz. Sokat kell még gyakorolnom a ruhavarrást, de egyre jobb irányba haladok. Itt is a legújabb babaruhácska.Tudom, a kép nem lett az igazi, ezért elnézést kérek.



Hagymahéjjal festett anyagot kombináltam bordó, aprómintás vászonnal. Már Anne Shirley óta - tehát sok-sok éve - izgatott a puffos ujjú ruha, most végre azt is kipipálhatom. :) A ruha hátul egy cipzárral záródik.  Talán a gallér volt az egészben a legnagyobb kihívás. Az a baj, hogy bár kerestem, de nem találtam olyan leírást, amiből megértettem volna, hogy hogyan kell szépen gallért varrni. A szoknyarész alján a csipke szintén hagymahéjjal festett.

Lesz ám hozzá baba is aki hordja majd a ruhát, illetve van is már. De még egy kicsit vár a bemutatkozással. Szüksége van még egy cipőcskére, hogy kamera elé merjen állni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése