Oldalak

2011. május 18., szerda

Réka baba

Sziasztok!

A nevem Réka baba, és mivel tegnap megkaptam a két új cipellőmet, és teljes a ruhatáram, így végre bemutatkozhatok.

Sok mindent szeretek ám csinálni, játszani mindenfélét. Szeretek kint lenni a szabadban, érdekelnek nagyon a növények, fel is mászok ám rájuk. Jajj, meg is gyűrődött közben a ruhácskám.



Oh, de szép kis virág, gyorsan megszagolom, hogy finom-e az illata. Mmm...ez nagyon kellemes illat egy ilyen aprócska babaorrnak.




Le kell ülnöm gondolkodni egy picit. Elmélázok azon, hogy vajon mire is emlékeztet ez a piros szín? Azt hiszem, valami ennivalóra...de mire is?



Hopp, meg is találtam, szép piros eper. Hmmm....és milyen finom. Nyam-nyam. :)



Azt hiszem mára elég is ennyi szaladgálás. Lepihenek egy kicsit ide a százszorszépek mellé. Sziasztok!



Ez a baba is már régóta készült, a ruháját már megmutattam egyszer a blogon. Tegnap végre horgoltam neki kiscipőt, természetesen saját festésű gyapjúfonalból. 
Eddig ez a legkedvencebb babám, és erre vagyok a legbüszkébb. :) A Réka név nem tudom honnan jött, egyszerűen a baba Réka akart lenni. :)

4 megjegyzés: