Oldalak

2011. május 18., szerda

Egy kis ajándék...Tőle...Nekem...:)

Fantasztikus ajándékot kaptam a Páromtól névnapomra. Ami még, nem volt, de majd lesz, és akkor már nem fogok ajándékot kapni, mert már megkaptam előre, de nem bánom, mert úgy de úgy örülök ennek az ajándéknak. Már vágytam rá egy kis ideje... :)

Kép forrása: http://meska.hu/img/product/original/g/o/gombolt_product_6432_110406215829_2.jpg
Ezt a kedves kis nyakláncot rendelte nekem a Fércművektől. Jaj, de nagyon örülök neki! :) Úgy szeretem...a láncomat, és a Páromat! :)
Remélem nem lesz gond, hogy elloptam a képet a Meskáról, de szebbet úgysem tudnék készíteni róla.

2 megjegyzés:

  1. Fúúú, ez tényleg nagyon szép!!! Használd egészséggel!

    A virágárus lányka is aranyos lett:) Hogy van türelmed ilyeneket készíteni???

    VálaszTörlés
  2. :)

    Oh, néha van olyan, hogy nincs türelmem. Akkor egyszerűen nem csinálok ilyesmit, aztán hirtelen rámtör, hogy most aztán már muszáj babázni, és befejezem a félkészeket. Nemsokára teszek még fel egyet.

    VálaszTörlés