Oldalak

2011. április 3., vasárnap

Szőke babácska


Elkészült az első babám, amire végre büszke is vagyok és még nekem is nagyon tetszik, nem csak a kívülállóknak. Gyapjúval tömött, 42 cm magas babácska, a feje Waldorf-baba módon készült, a teste nem egészen. Itt ott változtattam rajta egy picit, de azt hiszem végre megvan az a minta, amin már nem nagyon szeretnék változtatni. Tetszik, úgy ahogy van. Szerettem készíteni nagyon.

A haját kid mohair fonalból készítettem, még az alapját is ebből a vékony fonalból horgoltam, majdnem egy napig tartott elkészíteni. Talán ez volt a legidőigényesebb része az egész babakészítésnek, de mindenképp nagyon megérte. 



Lila-fehér, hátul organza-szalaggal megkötős ruhácskája van, és apró horgolt kis cipellője, ami szív alakú gombbal záródik.

1 megjegyzés:

  1. Gyonyoru lett! Te festetted hozza az anyagot? Szabasmintat megosztanad? Koszi

    VálaszTörlés